2016. október 25., kedd

Sajtos spenótos melegszendvics

Megint úrrá lett rajtam a sajtos felvágottas kenyérrel szembeni ellenállás, úgyhogy igyekeztem más alternatívákat keresni. Ez a spenótos, sajtos melegszendvics megfelelőnek tűnt, ráadásul úgy juttattam klorofillt a szervezetembe, hogy nem kellett hozzá főzeléket enni :) Az eredeti recept itt található angolul. Nekem nagyon ízlett, a mustár és a szósz azért kicsit elnyomja a spenót ízét, szóval nem kell tartani a túlzott zöld íztől.
Hozzávalók:
4 szelet toast kenyér, vagy bármilyen más ennek megfelelő mennyiségű kenyér
1 csésze reszelt sajt (ez kb 50 g)
½ tk mustárpor vagy 1 tk enyhe mustár
½ tk worcestershire szósz
pici bors
pici tej
2 csésze friss vagy ½ csésze fagyasztott spenót
A fagyasztott spenótot mikróban kiolvasztottam, kinyomkodtam, kicsit feldaraboltam, majd hozzákevertem a sajtot, mustárt, worcestershire szószt és egy csipetnyi borssal ízesítettem. Alaposan összekevertem, majd annyi tejet kevertem még bele, hogy kenhető állagú legyen. A kenyereket megkentem és a jó kis party grillben aranyszínűre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...