2016. augusztus 6., szombat

Paprikás sajtos melegszendvics

Az utóbbi időben ez lett az egyik kedvenc vacsoránk. Tudom, hogy pirítóst, meg melegszendvicset szikkadtabb kenyérből szokás csinálni, én mégis jobban szeretem friss kenyérből. Ezt a gyors receptet innen lestem el, nyers fokhagyma helyett csak granulátumot szoktam beletenni, és már a pritamint sem reszelgetem, amióta felfedeztem az ajvárt.
Hozzávalók 3-4 adaghoz:
100 g reszelt sajt
kb. 4 tk reszelt pritamin vagy ajvár
kb. 4 ek majonéz vagy amennyit még felvesz a krém
1/2 gerezd fokhagyma vagy egy csipet fokhagyma granulátum
só, bors
4 szelet kenyér

A sajtot, paprikát összekevertem annyi majonézzel, hogy kenhető, sűrű masszát kapjak. Megkentem a kenyereket, majd grillsütőben megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...